Dlaczego strona powinna być responsywna

PlaceholderDlaczego strona powinna być responsywna

Niektóre firmy nadal nie posiadają witryny przyjaznej dla urządzeń mobilnych, ponieważ brakuje im zasobów lub nie widzą z tego korzyści. W 2007 roku istniało około 1 mln witryn mobilnych, a do 2024 iczba ta ma osiągnąć 500 mln. Widać wyraźnie, że w nadchodzących latach liczba stron przyjaznych dla urządzeń mobilnych będzie szybko rosła. Twoi klienci coraz częściej będą z nich korzystać.

Google nadaje priorytet witrynom przyjaznym dla urządzeń mobilnych

Google nakłada kary na witryny, które nie są przyjazne dla urządzeń mobilnych, aby zapewnić, że responsywne strony zajmują wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Celem Google jest zwiększenie ruchu w sieci wyszukiwania, w tym ruchu w wyszukiwarkach mobilnych, i możesz to wykorzystać. Poniżej znajduje się cytat z posta na blogu Google dotyczący tej aktualizacji:

Podnosimy ranking stron dostosowanych do komórek w wynikach wyszukiwania na telefony komórkowe. Teraz osoby wyszukujące mogą łatwiej znaleźć wysokiej jakości i trafne wyniki, w których tekst jest czytelny bez dotykania lub powiększania, elementy dotykowe są odpowiednio rozmieszczone, a strona unika niemożliwej do odtworzenia treści lub przewijania w poziomie.

Według badań około 80% osób, które mają telefon komórkowy, używa go do łączenia się z Internetem, a połowa z nich korzysta z internetu przynajmniej raz dziennie. Od czerwca 2013 r. Nastąpiła sejsmiczna zmiana trendów zakupowych: mistrzami zakupów online były - jak się domyślasz - urządzenia mobilne.

Ludzie chcą informacji i usług - i chcą ich szybko. Wraz z postępem technologicznym, dostęp do tych informacji i usług jest możliwy za pośrednictwem telefonów komórkowych i najwyraźniej ludzie wolą ten sposób. Firmy, które jeszcze nie przystosowały się do telefonów komórkowych, mogą przegapić okazję do przyciągnięcia klientów.