Zatrzymaj ludzi dłużej na stronie

PlaceholderZatrzymaj ludzi dłużej na stronie

Dowiedziałeś się, jakie problemy powodują, że klienci opuszczają witrynę Twojej firmy. Teraz skupmy się na tym, jak zatrzymać ich dłużej na stronie, aby zmaksymalizować konwersję i przekształcić użytkowników w płacących i lojalnych klientów.

Odśwież design

Jeżeli Twoja witryna nadal jest pełna animowanych obrazów, nadmiarowych funkcji projektowych i innych niepotrzebnych rozwiązań, czas na przeprojektowanie. Według badań masz tylko 15 sekund (lub mniej), aby przekonać nowych użytkowników, aby pozostali w mocy samego projektu strony www.

Zmniejsz liczbę fontów

Za dużo rodzai fontów - pierwsze wrażenie, które użytkownik odniesie po wejściu na stronę. Jeśli na swojej stronie głównej masz więcej niż dwa lub trzy fonty, zmniejsz ich liczbę do jednego - maksymalnie dwóch, aby uzyskać bardziej nowoczesny wygląd.

Zachęcaj do komentowania

Zachęcanie odwiedzających do zostawiania komentarzy to łatwy sposób na poprawę współczynnika odrzuceń, ponieważ czynność pozostawienia komentarza zazwyczaj powoduje przekierowanie odwiedzających na inną stronę lub powoduje odświeżenie strony - oba te działania liczą się jako wielokrotne wyświetlenia strony.

Spraw, by rozmowa toczyła się dalej, kończąc każdy post na swoim blogu dociekliwym pytaniem, które zachęca do komentowania.

Opowiedz historię

Jeśli wszystko inne zawiedzie, użyj najstarszej sztuczki z książki marketingowej - opowiedz świetną historię. Treści oparte na fabule nie tylko odróżniają Twoją witrynę od konkurencji (dając odwiedzającym coś intrygującego, aby przyciągnąć ich uwagę), ale także pomagają przełamać mentalne bariery, którym wszyscy jesteśmy przeciwni sprzedaży.

W erze, w której codziennie otrzymujemy około 5000 wiadomości marketingowych, jest to niezwykle ważne, jeśli chodzi o zmniejszenie współczynnika odrzuceń.